Eskerrik asko guztioi laguntzeagatik, eta zorionak etxetik ariketak egiten jarraitu duzuenei. Poz handia ematen digu gure ikasleek duten interesa ikusteak.

Orain, deseskalada hasi denez, badaukagu eskola presentzialak berriz hasteko data bat.

Dena aurreikusi bezala badoa, astelehenean, ekainak 1, itzuliko gara eskolara arratsaldeko ordutegian. Eskoletako eguerdiko taldeak eta txikiak ez dira eskolara itzuliko harik eta ikastetxeak ireki arte, beharrezko urruntze-, higiene- eta babes-neurriak direla eta.

Klasera itzultzen diren ikasleentzat jakitun gara asko proba ofizialak prestatzen ari zaretela, eta isolamenduko bi hilabete hauetan etxetik lan bikaina egin duzuen arren, denbora berreskuratu behar da. Beraz, ohiko ordutegian eta borondatez, uztailaren 24ra arte (ostirala) luzatuko dugu ikastaroa.

Erreserbak

Azkenik, 2020-21 ikasturterako plaza erreserbatzeko epea ireki dugu, eta irailean hasiko da. Datorren ikasturtean susmoa dugu taldeek txikiagoak izan beharko dutela segurtasun-neurri osasungarriei eutsi ahal izateko; beraz, erreserbak lehenbailehen egiteko eskatzen dizuegu.

Espero dugu denok ondo egongo zaretela eta laster ikusiko dugula elkar, edozein zalantza duzuela ere, zuen esanetara gaude.

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude