Arteterapiako 3 saioko zikloa: bizi den gorputza.

• Otsailak 19
  • Otsailak 26
  • Martxoak 5

3 ostiral, 18:00etatik 19:30era
60€ ziklo osoa + 5€ materiala

Bizi den gorputza. Lan dinamikoaren bidez, gorputzaren esploraziotik joango gara, gorputzaren energia-zentroetako batzuk zeharkatuz, sinbolizaziora eta esplorazio plastikora, hainbat dinamika sortzaileren bidez. Proposamen honen azken helburua da norberaren gorputzaren mezuak argiago entzuten ikastea, barnean gertatzen dena zabaltzea eta artearen lengoaiaren bidez horri forma eman ahal izatea, horrela, alde horien guztien arteko harremana errazteko, entzutera eta trukera irekiz, gorputzaren batasuna dena besarkatzen duen sistema gisa ulertzea bilatuz. Horixe da planteatzen den zaintzaren zentzua: autoezagutza eta barne-elkarrizketa autoerregulazioa bilatzeko.
Proposamena ordu eta erdiko 3 saioko bidaia laburra da, aurrez aurrekoa:

• 1. saioa: urak dantzatu. Bizi- eta sormen-iturria. Gure bizitasunaren eta sentsualitatearen berezko jarioa eta adierazpena aztertuko ditugu. Leku horiei lekua egingo diegu, bizi-iturria gure baitan zabalduz, deskonprimituz eta biziz. Materiala: buztina
  • 2. saioa: barneko sua. Beroa eta errekuntza. Saio honetan barneko beroarekin konektatuko dugu, eta hortik erdigunearekin berriz konektatuko dugu, hau da, guztia abiatzen den zentroarekin, instintuarekin eta gure alderik likazkoenarekin, jakinduria-iturriarekin.
    Materiala: paper handia (metro bat gutxienez) eta pintura tenpera, gainerako materialak aukeran.
  • 3. saioa: espazioak aireztatu eta hegoak zabaldu. Maitasun iturria. Bularra irekitzea, bertan dagoen guztia sentitu ahal izateko, prozesu honen funtsezko zatia da. Eta, horrekin batera, aire-elementuarekin, sentimenduaren arintasunarekin eta potentziarekin jariatu eta konektatu ahal izatea.
    Materiala: soka finak, zapia, artileak, hariak, farfailak, oihal- edo paper-hondarrak, zetazko paperak.

Nori zuzendua: Arteterapiarekin esperientzia izan duten edo lehen harremana izan duten pertsona guztiei zuzendua, arteaz jakin ala ez. Oro har, beren niarekin esperientzia bat bizitzeko prest dauden pertsona helduak.

Janire Etxebarria Uriarte. Arteterapiako Masterra, Gironako Unibertsitatean egina (UdG), Lehen Hezkuntzako Irakasletzan diplomatua (UPV-EHU, Bilbo), Erizaintzan diplomatua (Gimbernat Unibertsitatea, Bartzelona) eta Dietetika eta Nutrizioko goi-mailako graduatua, (I.E.S José Miguel Barandiaran, Leioa)

Plazak murritzak dira, lana eta taldearen integrazioa errazteko eta Covid-19 segurtasun neurriak mantentzeko.